5. elokuuta 2012

Kestävämpää...

Keväiseltä Tallinnan reissulta Karnaluksiin lähti mukaan kolme kerää Rowanin bamboo tapea. Lanka on 100% bambuviskoosia, joten sen pitäisi soveltua hyvin tiskirättikudonnaiseksi.

Olen jo pitkään halunnut vapautua wettexeistä,shifonetistä ym. haisuleista. Kutosen puikoilla neuloin patalapun kokoisia lappusia kolme kappaletta. Neuloksena käytin pääasiassa helmineuletta. Tein ripustuslenkitkin, mutta ne ovat tarpeettomat minun käytössä.
Olin hieman arka käyttöönotossa, lappuset tuntuivat jotenkin niin hienoilta. Nyt ne kuitenkin ovat olleet ahkerassa käytössä muutaman viikon ja olen todella tyytyväinen. Olen pessyt niitä koneessa 30:ssä ja pesutulos on ihan OK. Vyötteessä tosin suositellaan käsinpesua.

Olen tyytyväinen uusiin tiskirätteihini. Ne ovat mielestäni nättejä ja pysyvät yllättävän tuoksuttomina. Olin kuvitelllut, että rättejä tarvitaan joka päivälle uusi, mutta kahdellakin pärjää mainiosti. Kolmen kanssa voi jo vähän kikkailla värivalinnassa fiiliksen mukaan;)

Ei kommentteja: